Fotografia w marketingu


Zdjęcia już dawno przestały być postrzegane jako metoda na „uchwycenie chwili”. Piękne fotografie często są tworzone jedynie ze względów komercyjnych. Czy to wada? Niekoniecznie, chociaż trzeba przyznać, że z fotografią reklamową wiążą się pewne niebezpieczeństwa. Najważniejszym zmysłem dla człowieka jest zmysł wzroku. To właśnie dlatego zdjęcia w reklamach są tak ważne. Zobaczony komunikat i obraz mają o wiele większy wpływ na konsumenta, niż podobna treść przekazana za pomocą kanału audio.
To właśnie dlatego tak wiele w naszych miastach bilbordów, a na stronach www tak wiele banerów. Dobre zdjęcie plus trafne hasło mogą zdziałać cuda. Oczywiście najchętniej wykorzystywanym motywem jest seks. Roznegliżowane panie lub dwuznaczne sytuacje to motyw, który zawsze przyciągnie wzrok przechodnia czy internauty. Niestety reklamowy obraz jest często wyidealizowany i poddany wieku obróbkom. To samo dotyczy zdjęć produktów spożywczych.
Ani ludzkie ciało ani posiłek nigdy nie będą wyglądać tak dobrze jak na zdjęciach prezentowanych przez twórców reklam.
kancelaria adwokacka poznań
Przeczytaj również: Warto wybierać sprawdzone noclegi
Przeczytaj również: Standard noclegów – czego się spodziewać?
Przeczytaj również: Nocleg – ważny przy planowaniu wyjazdu
Polecane artykuły

Darmowe alternatywy dla oprogramowania
Podczas pracy przy komputerze, wielokrotnie będziemy korzystać z różnych programów. W zależności od wymagań własnych, czy pracodawcy, wiele aplikacji może okazać się pomocnych. Problem może nastąpić w momencie, gdy poszukiwane przez nas oprogramowanie jest płatne, a my nie możemy pozwolić sobie n

David Kim
David Kim to Koreańczyk, który obecnie pracuje jako projektant gier dla firmy Blizzard Entertainment. Jest także e-sportowcem, czyli bierze udział w komputerowych rozgrywkach gier sportowych. David Kim studiował informatykę i zaraz po otrzymaniu dyplomu rozpoczął pracę w Relic Entertainment. Był ta